Tuesday, May 29, 2012

MCM-MCM TOMAHAN YG DI LEMPARKAN KPD BELIAU!!! TP SEDARKAH KITA MANUSIA INILAH YG BYK MEMBELA DAN MEMARTABATKAN ISLAM DI DUNIA! BERBANDING DGN PEMIMPIN-PEMIMPIN LAIN YG PENGECUT DAN CAKAP SAHAJA PANDAINYA!!!

Muslimin & muslimat

Insan ini bukan ulamak,namun dia tetap menunaikan solat iaitu kewajiban seorang muslim.

Dia mengaku ilmu agamanya tidak sehebat TGNA.Tapi dialah yang mengerakkan negara islam yang lain untuk membantu ketika umat islam disana disembelih oleh pengganas Serb.

Dia pernah menangis ketika melawat Bunker yang menjadi pejabat Yasser Arafat di Palestine.

Insan ni digelar MahaFiraun,dan dia jugalah yang lantang mengutuk kekejaman Zionis keatas umat islam serta mempertahankan islam dimata dunia.Dia tak hanya duduk berdoa tanpa berbuat apa2.

Ketika saudara islam yang berlainan parti mendoakan kecelakaan untuknya.Dia dijemput oleh Allah SWT masuk ke dalam Kaabah.

PALING UTAMA
Seumur hidupnya,dia tiada video seks dan tidak pernah menyokong usaha menyelamatkan negara Israel

*** Ihsan Rodong - Jai Lebok!

Kome Sokmo
Administrator

15 comments:

  1. Allah Maha Kaya..dilahirkan seorg negarawan seperti Tun utk negara kita...segala usahanya Allah perkenankan..demi rakyat yg melantiknya menerajui Malaysia..semoga segala jasanya dikenang hingga ke penghujung zaman..

    ReplyDelete
  2. Sayang Ayahanda Che Det...Moga Allah panjangkan umur ayahanda

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,

    Dan beliau jugalah tokoh negarawan yang secara terbuka mengatakan jika hukum Islam dilaksanakan Islam akan mundur kerana kehilangan tangan akibat dipotong.Beliau juga yang mengatakan Baginda Rasulullah S.A.W menyimpan janggut dan tidak bercukur kerana tiada pisau cukur diketika itu.Beliau yang disanjung ini juga mengatakan 'tak tutup aurat pun tak pa' asal hati 'baik'.Dalam Islam,bahkan menolak satu huruf daripada Al-Quran ,sudah dianggap kufur dan gugur imannnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Utk Anon 2:31, menjatuhkan hukum kafir keatas seseorang adalah hak Allah SWT. Kita sebagai manusia selalulah bersangka baik dan kepada yang salah hendaklah nasihat menasihati. Tun juga manusia biasa, bukan maksum. Lagipun pintu taubat terbuka selagi tak kiamat. Hari ni mungkin kita jatuh kufur, tapi jika esok kita bertaubat, kitalah antara orang yang paling beriman pada ketika itu.

      Bagi saya, kesalahan seperti diatas masih boleh dimaafkan jika dia mengaku kesalahan dan memperbetulkannya. Jasanya kepada negara lebih besar dibandingkan dengan kesalahan2 ini.

      P/s: Mesti punya ada lahabau yg akan kata "Jangan lupa rasuah2 yg pernah dibuat Tun". Soalan saya senang je, ade ke korang nampak dengan kepala mata korang sendiri. Cerita2 dari mulut orang ni tak boleh pakai, jatuh fitnah hukumnya. Kalau dia buat sekalipun, itu Tun kena jawap sendiri dengan Allah SWT di akhirat kelak. Setakat yg saya tau, dia tak pernah kena jatuh hukum kerana rasuah dan tak pernah berlaku depan saya. As simple as that. Tun memang pemimpin terbaik dizamannya.

      Delete
    2. akhirnya Hadi Awang pun setuju bahawa hukum hudud itu hanya 0.1 peratus disebut dalam Al-Quran.....dan diganti dengan negara kebajikan

      Delete
    3. Anon 2.31 pm - I guess this person thinks he is much better than others even Tun. Please please check what have you done to this country, our race and religion in all your life.Heck, is your kids well educated at all? Agaknya awak faham tak bahasa inggeris yea??Kesian diaaa..dah la bodoh eksen pulak.

      Delete
  4. Jika ditakdirkan beliau sekali lagi dilantik menerajui Pemerintahan Negara, saya redha.
    Redha supaya spesis-spesis PEROSAK KEAMANAN seperti AmBABIga, Anunuar, Mat Sabun, Nikki Ajis, Hardi Awang, Khalid Samdol, Mamphuz, Lim Gua Geng, Kepala pSing dan ramai lagi segera diHAPUSKAN dari tanah air tercinta ini.

    ReplyDelete
  5. Saya sokiong 110% apa yg kayakan oleh sdr komesokmo pembangkang PAS,DAP,PKR semuanya kebendaan didunia sahaja.....saya ibaratkan
    mereka ini parti LAKNATULLAH ASSYAITANIAH......

    ReplyDelete
  6. JANGAN KITA KEHILANGAN SEORANG IKON NEGARA YANG JASANYA TIDAK DAPAT TIDAK SETIAP DARI KITA MENIKMATINYA SEPERTI MANA KITA KEHILANGAN P.RAMLEE...TERPINGGIR DIAKHIR HAYATNYA. DAH TIADA BARU DISANJUNG DIPUJA.

    TIADA SIAPA YG BOLEH MENILAI SESEORANG ITU KECUALI PENCIPTA NYA.

    ReplyDelete
  7. komesokmo anak pahang!!! kelas gitu.... Tun adalah anugerah Allah yg sebenar untuk negara malaysia!!! namun tidak pernah mendabik dada.... ada insan yg begitu hina senang2 dilabel anugerah tuhan..imam mahdi!!! khakkkk ptuiihhh!!! untuk Bapak Anwar Bin Ibrahim@ B.A.B.I

    ReplyDelete
  8. anon 2:31 kau dengar sendiri ke Tun yang berkata begitu. Setakat kau dengar dari mulut orang lain tak payah le kau nak komen...Sebenarnya gambar di atas tu aku pernah tengok kat TV masa sialan langsung solat jumaat. Dah lama dah...dan hari ni aku dapat tengok lagi.

    ReplyDelete
  9. Sedekah Jariah Dapat PahalaMay 30, 2012 at 2:38 AM

    Camna lak leh bkwn dgn syitonirajimm...

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum,

    Kutip:Kesalahan memperkecilkan hukum Allah tidak mampu di tampung oleh kemajuan yg dibawa oleh beliau.Biar berbilion ringgit nilai kemajuan yang dibawa masuk ianya masih tidak tiada nilai disisi Allah,jika beliau tidak bertaubat.
    Anon 11:24 PM, hamba tidak kisah jika kurang arif berbahasa Inggeris kerana hamba lebih mengutamakan bahasa Al-Quran dalam tatacara kehidupan seharian.
    Manjung (TIBAI) ,kalau engkau bukan dari generasi Y,pasti engkau akan pernah melihat kesemua perkara tersebut sama ada melalui saluran berita 'milik kerajaan' atau semasa persidangan UMNO.
    Harapan hamba kepada sahabat sekalian ,berpesanlah kepada beliau untuk bertaubat dengan kadar seberapa segera selagi hayat masih dikandung badan.

    ReplyDelete
  11. Askum, Yg meminta utk berpesan kpd Ayahanda Tun M spya bertaubat tu, diri sendiri dah bertaubat ke? Mmg betul selagi hayat dikandung badan kita wajib bertaubat tpi klu ikut hukam alam yg tua akan pergi dahulu tpi klu ikut hukum Allah s.w.t yg muda pun byk Jalan dahulu, sblm kita meminta kpd org lain spya bertaubat kita dulu lah sptutnya bertaubat dulu...Jgn hanya dpt melihat kuman diseberang laut tpi tang diri sdiri Gajah depan mata tak nampak...

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum,

    Terima kasih diatas pesanan Anon 10:56 AM.Setakat hari ini,Alhamdulillah,bukan berniat untuk 'riak',saya sudah sedaya upaya untuk mendekatkan diri kepada Allah,mendampingi para alim ulamak untuk mendapatkan ilmu,melaksanakan perintah Allah pada diri dan ahli keluarga saya.Sebagaimana khatib pada hari Jumaat berpesan pada dirinya sendiri dan para jemaah,saya juga berpesan kepada Tun kerana sayangkan dirinya sebagai seorang Muslim.Tiada kompromi dalam perlaksanaan hukum Allah kepada sesiapa pun,termasuklah kepada para pemimpin yang kita kagumi.

    ReplyDelete