Thursday, October 13, 2011

Terima Kasih YAB Perdana Menteri! Kerana Usaha YAB PM Menzahirkan Janji Mengadakan Kedai Rakyat 1Malaysia Utk Membantu Rakyat


Tersergam indah Kedai Rakyat 1Malaysia!!!



Majlis Perasmian Oleh YB Dato Seri Ismail Sabri Bin Yaakob Menteri dan diiringi Oleh YBhg Dato Dr Hj Mohd Shafei Abdullah Pengerusi Barisan Nasional Parlimen Wangsa Maju
 
  

 Pelbagai barangan kegunaan harian terdapat di Kedai Rakyat 1Malaysia

Penduduk setempat tidak melepaskan peluang mendapatkan barangan keperluan asas dengan harga berpatutan


Wangsa Maju 13/10/11
Terima kasih kpd YAB Perdan Menteri!!! itulah ucapan dan kata2 penduduk sekitar Seksyen 4 Wangsa Maju dengan pembukaannya di rasmikan oleh YB Dato Seri ISmail Sabri Yaakob hari ini.
Rata2 penduduk tempatan yang Kome tinjau mengucapkan syukur dan terima kasih kpd YAB Perdana Menteri yg mengilhamkan dan bukan sahaja berjanji bahkan mengotakan janji dengan mendahulukan rakyat.
Kome rasa Pakatan Pembohong Rakyat semestinya benci akan kebaikan dan keperihatinan Kerajaan Barisan Nasional membela rakyat dulu kini dan selamanya.
Kalau anda tidak percaya tunggu sahaja akan Pembohongan berkenaan Kedai Raykat 1Malaysia. Pasti juak2 Pakatan Pembohong Rakyat akan menempelak usaha YAB Perdana Menteri membela rakyat ini.
Masa Kome di perasmian tadi Kome tengok2 dan buat beberapa perbandingan barangan yang Kome biasa beli ternyata harganya amat2 murah.
***pissstttt!!! jom berbelanja barangan keperluan hariah di Kedai Rakyat 1Malaysia....
****ayoh saudara sebangsaku dan seagamaku kita bersatu. jauhi mrk yg benci perpaduan dan penyatuan saudara seislam dan sebangsa ini krn mrk lebih mementingkan diri sendiri.

5 comments:

  1. cinta damai,

    alahai, kat sabah, sarawak dan kawasan-kawasan lain pun nak jugak kedai rakyat ni DS Najib, cepat-cepatlah bukak iyer, penat dah kitorang tekak dengan tokey kedai apasal harga barang cepat btul naik!

    ReplyDelete
  2. Sabar saudara ku di Sabah dan Sarawak, kerana Kedai Itu akan wujud juga di sana nanti. Aku sudah dengar Wakil dari Tenom berucap di Parlimen tentang Kedai Rakyat ini dan dia telah di jawab oleh Timbalan Menteri yang Kedai itu akan di buka juga di Sabah dan Sarawak...

    ReplyDelete
  3. inilah cara DS Najib cuba bantu rakyat..harap rakyat sedar terutama pas y cop BN = Barang Naik..Terima Kasih DS Najib.

    ReplyDelete
  4. Bini hidup mewah, rakyat hidup sukar..

    Hutang negara ni makin meningkat.. tapi tengok cara depa guna duit susah kite.. Inikah caranya pemimpin yang mementingkan rakyat?

    Sedarlah Melayu! Tanya diri hati mu siapakah musuh negara/agama... Buka mata mu

    Jangan mementingkan diri saja sampai menggadaikan nasib negara dan cucu cicit mu...

    Banyak lagi yang hidup semakin susah/miskin kat Malaysia ni.. Sokong kerajaan korup seolah-olah menaniayai mereka dan negara.

    Tolong sedar, semua...

    ReplyDelete
  5. barang xde quality

    ReplyDelete