Wednesday, October 12, 2011

KANTOI!!! TENGOK SENDIRI DAN BUAT PENILAIAN SENDIRI!!!


Tujuan kome nak memanaskan lagi benda yg tak akan sejuk ini tidak lain dan tidak bukan adalah kerana terlalu sayangkan Negara Malaysia tercinta ini utk di wariskan kpd anak cucu kita seperti mana nenek moyang kita mewarisinya kepda kita. Kenikmatan yang kita kecapi selama ini wajib kita insafi dan syukuri.

Manusia spt dajjal ini wajib kita perangi. oleh sebab itu Kome tidak peduli dan tidak henti2 melakukan apa saja utk menerangkan kpd rakyat jelata bahawa manusia spt ini wajib kita halangi dari jadi pemimpin Negara Kita.

Kome bimbang kalo beruk ni jadi PM abis kita di jualnya. Cuba anda bayangkan kalo seseorang itu yg penuh dengan rahsia peribadi yg buruk dan rahsia itu ada pada orang asing spt Singapura, Amerika, Yahudi? utk menutup malu si bahlul ini akan menuruti apa sahaja kehendak mereka.

Blogger2 lain sama jugalah mcm Kome ini terpangil utk sama2 berjuangkan untuk menyelamatkan Malaysia tercinta ini.

*** ehem...ehem...ehem...ANUBelalai Gajah 15 minit ni beruntung ye. dpt perempuan free krn ada yg sponsor...kalo jantan dia pakai duit dia sendiri kot...

1 comment:

  1. Syabas dgn.perjuangan sdra...nasionalisma sdr. masih kuat dan kental..Jangan kita membiarkan diri kita diperbodohkan dek masalah peribadi seorang pemimpin yang kononnya berjiwa Melayu,pejuang Islam dan anugerah tuhan.......

    ReplyDelete