Friday, August 19, 2011

GEMPAR!!!! 3 Exco PKR Gombak Bersama 400 Ahli PKR keluar Parti

Kome mendapat info dari PKR Gombak mengatakan pada 21/08/2011 ini 3 Exco PKR Gombak akan keluar PKR. Majlis KELUAR RAMAI-RAMAI dari PKR ini akan di adakan di hadapan rumah salah seorang Exco tersebut.

Sumber juga mengatakan berita Keluar Ramai-Ramai PKR Gombak telah sampai ke pengetahuan Azmin Ali. Maka Azmin panggil mereka mengadap. Hasil dari perjumpaan itu Azmin ada bertanyakan kepada mereka berapa banyak habuan yang mereka dapat? (skrip yang sering di gunakan Pakatan Pembohong) Mereka dengan tegasnya menyatakan yang mereka tidak mendapat satu sen habuan pun. Mereka keluar PKR kerana jelik dengan Azmin khususnya dan PKR amnya. Azmin cuba memujuk mereka tapi ternyata gagal.

Mereka kecewa dengan perjuangan PKR selama ini yang mementingkan perjuangan individu semata-mata dan bukan perjuangan sejati membela rakyat!!! Rakyat khususnya di Parlimen Gombak tidak mendapat pembelaan sewajarnya. PKR hanya berpolitik sepanjang masa tanpa menghiraukan untung nasib Rakyat.

Mereka juga sukakan kepimpinan YAB Perdana Menteri Dato Seri Mohd Najib yang sentiasa mendengar denyut nadi rakyat dan mendahulukan rakyat.

Tunggu hari yang di nantikan!!!

PKR=Parti Keluar Ramai-Ramai!!!


*** ayoh bangsaku bangkit dan bersatu. jika kita bersatu tiada siapa berani memperlekehkan Agama, Bangsa dan Negara kita.........

2 comments:

  1. Jika benar apa yg dikata, KAPAK amat2 bersyukur krn selama ni KAPAK sering memohon kepada Illahi agar dibukakan hati2 org2 Melayu Islam di PKR & PAS utk keluar dan bertaut dibawah UMNO yg telah berjasa kepadaakyat selama ini semenjak Belum Merdeka lagi. Alhamdullillah, Amien.

    ReplyDelete
  2. Sapa yang dah keluar tu? aku amat gembira dengar berita ni, sbb ini yang dinamakan perbersihan. tapi ada sedikit ragu tentang perkara ni. mungkin ahli Umno yg pernah keluar dari Umno kemudian masuk semula.

    ReplyDelete