Tuesday, August 16, 2011

YAB Perdana Menteri Menubuhkan Jawatankuasa Mengenai Pembaharuan Pilihan Raya????

YAB Perdana Menteri Malaysia hari ini mengumumkan untuk menubuhkan Jawatankuasa mengenai Pembaharuan Pilihanraya.

Jawatankuasa ini terdiri daripada Parti Parti Kerajaan dan juga dari Parti Parti Pembangkang. YAB Dato Seri Mohd Najib sentiasa memikirkan untung nasib setiap rakyat Malaysia tanpa mengira kaum atau agama.

Kome nak tengok apakah reaksi Pembangkang! Gholib nya Pakatan Pembangkan dan Juak2 suruhan DAP pasti membantah dan bermacam macam alasan di berikan.

Kekadang tu kome pelik dan hairan apa yang sebenarnya Pakatan Pembangkang ni nak? Nak kat bela nasib rakyat tak ada lah pulak. Yg mereka dok sibuk hanyalah berpolitik membangkang sepanjang masa.

Apa yang baik di bangkang kononnya nak jadi juara kpd rakyat. Ong beng hock di bela semata2 krn politik bukannya pembelaan yang ikhlas. Kalo pembelaan yang ikhlas kenapa kes Dato Sosilawati mereka langsung tak nampak batang hidung? Mereka akan buat apa sahaja asalkan ada keuntungan Politik dan mereka akan biarkan sahaja jika tiada keuntungan politik kpd mereka. Zalim sungguh mainan politik Pakatan Pembohong ini.

Kome harap sangat kali ini rakyat dapat menilai sendiri siapa yang pentingkan kehidupan rakyat dan dahulukan rakyat!

Jangan pisang berbuah dua kali. Cukuplah apa yang mereka tipu pada dan rakyat tertipu pada PRU12 lepas!

Kali ini PRU13 rakyat akan menuntut bela akan pembohongan Pakatan Pembangkang dengan menyokong kembali kepada Kerajaan Barisan Nasional yang tidak pernah lari dari perjuangannya membela rakyat!

Kepada rakyat Malaysia kome harap belajarlah dari kesilapan yang lalu.

*** Sesungguhnya Islam itu bersaudara. Bersatulah Islam! Bersatulah Melayu!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment