Monday, November 25, 2013

"SAY NO TO KARAK" Bikers Berkabung 3 Bulan!

Bermula Dec 2013 hingga Feb 2014 Bikers berkabung utk tidak ride di Karak Highway!

Mereka berkabung bagi menghormati salah seorang penunggang motosikal berkuasa tinggi yg kemalangan pada pagi semalam 25/11/13 di lebuh raya karak.

Kemalangan itu disebabkan oleh unsur-unsur jahat iblis bertopengkan manusia yg mencurahkan minyak d jalan. Ini mengakibatkan jalan licin.

Kome kebetulan melalui jalan tersebut dari KL ke Kuantan. Dalam pukul 10.30am kome melewati tempat kejadian. Pada waktu itu api masih lg marak membakar motorsikal tersebut dan mangsa masih terbaring.

Kome harap pihak berkuasa dapatlah menyiasat dan membuat pemantauan bagi membendung unsur-unsur jahat ini dapat di benteras sepenuhnya!
Kome Sokmo

Facebook : Kome Sokmo
Twitter : @komesokmo

1 comment:

  1. Saya biasa guna Karak Highway pada hari Ahad. Bikers2 ini akan berkonvoi. Kalau ada VIP riding bersama mereka akan ada outrider/marshal yang jaga jalan untuk VIP ini di hadapan dan belakang mereka. Jika mereka berjalan 140kph di lane kanan sambil makan angin,kami motorist terpaksa overtake guna lane kiri. Sial semua bikers ni dah lah guna jalan ini tak bayar tol!!!! Biar banyak lagi mampus!!!

    Alfie

    ReplyDelete