Sunday, September 11, 2011

Dasar PEMBOHONG!!!! Itulah Pakatan Pembohong NOMBOR WAHID Di Dunia! Kerja Mereka Memesongkan Isu. Memutar Belitkan Cerita, Menegakkan Benang Yang Basah!!!

YAB Perdana Menteri Dato Seri Mohd Najib minta syarikat telekomunikasi kaji semula keputusan kenakan cukai perkhidmatan 6 peratus kerana ia membebankan pengguna dan rakyat.

Untuk makluman semua, PEMBANGKANG PUTAR ALAM dah mula menyalahkan kerajaan BN walhal isu cukai 6% ini adalah kerja syarikat telekomunikasi itu sendiri. Dan Kerajaan BN akan menghalang usaha syarikat Telekomunikasi Ini.

Buat pembangkang janganlah bodoh sangat bila isu syarikat swasta pun nak salahkan kerajaan BN. Patut pembangkang perlu bersama kerajaan dalam hal ini untuk menghalang syarikat Telekomunikasi meneruskan niat mereka.

Pakatan Pembangkang (Pakatan Pembangkang) tidak langsung memikirkan masa depan rakyat! Mereka hanya memikirkan bagaimana nak berkuasa dan merompak duit rakyat. Mereka sanggup mengadaikan Negara, Agama dan Bangsa semata-mata hendak berkuasa!!!

***Marilah kita semua menjaga keamanan Negara kita bersama dgn mempertahankan Kerajaan yg mementingkan keharmonian Rakyat dan sentiasa membela rakyat.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment