Sunday, July 17, 2011

PAS Parti Janji Kosong Berkiblatkan DAP

Akhirnya PAS terbukti sebagai Parti yang berkiblatkan DAP. Dalam kenyataan Hj Hadi tadi, beliau menegaskan bahawa PAS tarik balik larangan pusat hiburan beroperasi pada bulan ramadhan.

Dulu beria2 nak tutup semua pusat hiburan jika dapat memerintah. Skrg tutup time ramadhan pun tak boleh takut DAP marah. Amat menyedihkan.

Lain kali jangan janji perkara yg tak mampu kamu lakukan. Macam mana nak laksana hudud kalau memerintah bersama Pakatan Pembohong?

Kalau PAS memerintah sendiri bolehlah. Tapi macam mana PAS nak memerintah sendiri sedangkan Kerusi Parlimen yang PAS bertanding tak sampai separuh pun. Kalau menang sekali pun PAS tak mampu nak memerintah.

Dengan erti kata yang lain PAS hanyalah janji berjanji kosong yang pasti tak mampu mereka lakukan. Seperti Ibrahim Libya yang mati kononya syahid sbb PAS kafirkan UMNO kerana berkawan dgn Cina dan India. Tapi sekarang orang yang sama menghalalkan berkawan dengan kafir harbi iaitu DAP kafir yang wajib di tentang. DAP nak hapuskan Islam d Malaysia.

* marilah umat Islam dan Melayu kita cari titik persamaan. Jauhi titik perbezaan. Kita bersatu Islam dan Melayu tidak boleh di ganggu gugat.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment